dinsdag 4 augustus 2015
Liefste dagboek,

Ik zal je eens iets vertellen. Ik ben gisteren naar de reumatoloog geweest, daar is van alles gebeurd. Ik wandelde richting wachtzaal en nog geen kwartiertje later zat er al een oude bekende naast mij. Het zien van die oude bekende gaf mij een dubbel gevoel. Aan de ene kant was ik zeer blij om deze vriend terug te zien, aan de andere kant is het stom dat ik deze persoon in de wachtzaal in het ziekenhuis bij de reumatoloog moet tegenkomen.

Na een halfuurtje wachten, wat snel voorbij ging doordat ik aan de praat was geraakt met de oude bekende, was het mijn beurt om naar de reumatoloog te gaan.

Na een algemeen lichamelijk onderzoek, kwam uiteraard de bekende vragenronde. Na een opsomming van de pijnpunten en de gevolgen, kwam er al snel een vervolg aan dit verhaal. Ik heb een voorschrift meegekregen voor andere medicatie en er werd een bloedafname gedaan. Bij een verhoogde ontstekingswaarde in mijn bloed zal er overgegaan worden op spuiten (Methotrexaat).

Ik ben eens benieuwd wat het geeft, ben ook benieuwd naar mijn bloeduitslag. Aan dit verhaal komt zeker nog een vervolg.

Veel liefs en tot de volgende keer,
Tommy











0 reacties:

Een reactie posten