maandag 22 februari 2016
Liefste dagboek

Het is dan zover. We zijn begonnen aan een nieuwe week, een week gevuld met nieuwe kansen en nieuwe mogelijkheden.

Minder pijn

Hopelijk gaat het een week worden met minder pijn. Ik weet het nooit zeker, elke week is anders. Elke reumapatiënt hoopt ooit om een week te hebben met minder pijn, maar daar kom je doorheen de week wel achter. Op het einde van de week kan je dan een evaluatie maken, kom je er vaak achter dat de pijn min of meer constant gebleven is.

Dat constant blijven heeft nu ook weer zijn voordelen, ik ben al blij dat het pijnniveau niet gestegen is.

Pijn is iets wat je niet ziet, maar de gevolgen zijn niet te onderschatten. Vraag dat maar aan de experts.

Nieuwe kansen:

Ook deze week zal ik weer verschillende keren de kinesitherapeut een bezoekje brengen. Misschien komen er nieuwe oefeningen bij, ik ben al benieuwd.  Het klinkt misschien raar, maar de oefeningen die ik krijg maken mij sterker. Dit zowel fysiek als mentaal, wat een positief iets is. 

Muziek

Muziek is mijn leven, dus ook dat zal een aantal keren terugkomen deze week. Ook gaan er bij mij binnenkort nieuwe muziekprojecten zijn, wat zeer plezant is. Ik ga je zeker op de hoogte houden. Zodra ik iets weet, weet jij dit ook.

School

Op school gaat alles goed, hebben er een aantal nieuwe vakken bij gekregen. Vakken die ik in mijn verdere loopbaan vast en zeker ga nodig hebben, die mij helpen een weg uit te stippelen en de mogelijkheid geven om inzichten te verwerven in deze ingewikkelde economische omgeving. Altijd leuk om dingen bij te leren, altijd leuk om over een aantal dingen mee te kunnen praten. Wat een fijn gevoel!



Het is altijd fijn om je meer en meer inhoud te geven, zo ben je binnenkort een volwaardig dagboek. Je maakt al mijn avonturen op de voet mee, jij gaat waar ik ga. Daar wens ik je nog heel veel plezier mee, hopelijk gaan wij nog een mooie toekomst tegemoet. 

Tot de volgende keer dagboek.

Veel liefs
Tommy

0 reacties:

Een reactie posten